God Jul & Gott Nytt År!



I år skickade vi julkort på mail till kompisar och familjen.
Vi skall fira jul hemma på Älgvägen i Floda. Mormor & morfar, morbros Stefan med fam & faster Michaela med familj kommer hem till oss. Det skall bli jätte roligt. Jag har redan känt och smakat på granen, sticks lite. Jag tyckte att det var väldigt konstigt att det kom in ett helt träd i min lekhörna! Ljusen är roliga och kulorna är fina. Jag plockade ner en kula idag och kollade lite närmare på den, roligt att man kan spegla sig i den!
Nu väntar jag på tomten och julklappar! Hoppas paketen har fina snören för det kommer jag nog tycka är roligast.
Ha en riktigt god jul & gott nytt år.
Kram Leo, mamma & pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0